Pizzeria u Batmana
Realizacja kompleksowego systemu do zamawiania jedzenia dla sieci Pizzerii u Batmana.
#STRONA INTERNETOWA
#sklep internetowy
#aplikacja mobilna
Komplementarne rozwiązania
Zrealizowano stronę internetową z modułem sklepowym, umożliwiającą składanie zamówień bezpośrednio przez witrynę. Jako uzupełnienie obsługi klienta, stworzono dedykowaną aplikację mobilną dostępną na systemy Android i iOS. Dodatkowo, wdrożono specjalny panel dla pracowników pizzerii, umożliwiający przyjmowanie zamówień w lokalu. Panel ten jest zintegrowany z drukarkami termicznymi, co automatyzuje proces przekazywania zamówień pomiędzy kasą a kuchnią. Panel administracyjny oferuje szeroki zakres opcji, w tym tworzenie zaawansowanych promocji, nadzór nad finansami firmy oraz analizę zamówień.
Cele projektu
1
Zwiększenie przychodów
Jednym z głównych celów realizacji całego projektu było zwiększenie przychodów marki. Wprowadzenie komplementarnych rozwiązań realizuje podstawowy cel klienta poprzez dotarcie do szerokiego grona odbiorców, którzy wolą zamawiać online niż telefonicznie.
2
Zwiększenie lojalności klientów
Drugim strategicznym celem było zwiększenie lojalności klientów dzięki wprowadzeniu dedykowanych promocji dostępnych tylko poprzez aplikację mobilną oraz wprowadzeniu systemu punktów lojalnościowych, które można wymieniać na produkty.
3
Zwiększenie świadomości marki
Poprzez wprowadzenie własnej aplikacji do zamawiania jedzenia w Google Play oraz App Store więcej klientów dowiaduje się o marce. Pozytywne doświadczenia z korzystania z aplikacji, a także wystawiane opinie, skutkują znacznym zwiększeniem świadomości wśród konsumentów.
Firma PESI bardzo szybko wykonała zlecone jej prace i zrobiła to w sposób rzetelny i profesjonalny, dając nam solidne podstawy do zarekomendowania jej innym kontrahentom ze względu na fachowe i rzetelne wykonanie pracy.
Mariusz Renka
Właściciel marki Pizzeria u Batmana
Zastosowane technologie
Cały portal został stworzony przy użyciu autorskich rozwiązań, bez korzystania z gotowych systemów CMS. W trakcie jego realizacji wykorzystano języki takie jak HTML, CSS, PHP, JS, wraz z odpowiednimi bibliotekami i frameworkami. Dodatkowo, opracowano zaawansowany panel administracyjny, umożliwiający pełne zarządzanie procesami w sieci pizzerii. Aplikacja na platformy Android/iOS została napisana przy użyciu technologii React Native.
Funkcje systemu i integracje
Sklep internetowy oraz aplikacje są w pełni kompatybilne ze sobą. Zamówienia z każdego kanału są obsługiwane z poziomu wspólnego panelu, do którego mają dostęp pracownicy pizzerii w celu realizacji bieżących zamówień, a właściciel w celach zarządczych oraz analitycznych. Cały system jest zintegrowany z zewnętrznymi systemami wspierającymi działania promocyjne marki, takimi jak system wysyłki maili marketingowych, system do wysyłki SMS lub system powiadomień PUSH. Ponadto, wdrożone zostały systemy płatności firmy Tpay wraz z narzędziami do analizy danych firmy Google oraz Facebook.