Prowadzimy kampanie Google AdWords (linki sponsorowane)

Marketing internetowy może mieć wiele różnych odmian, jednak od lat jedną z najskuteczniejszych form pozostają tzw. linki sponsorowane. Nasza firma korzysta tylko z najlepszych z nich – tj. linków na wyszukiwarce Google (tzw. Google AdWords). Każdego dnia wyszukiwarka Google obsługuje bowiem około 3 miliardów zapytań!

kampania Google AdWords (linki sponsorowane) pozycjonowanie stron www

Kampanie reklamowe AdWords to skuteczny sposób na „wyłuskanie” z tej puli osób, które poszukują określonego produktu bądź usługi. Nasze działania mają na celu skierowanie ich bezpośrednio na Twoją witrynę, dzięki czemu nie trafią do konkurencji. Reklama będzie widoczna dla tysięcy Internautów ale opłata zostanie naliczona tylko za te osoby, które faktycznie wejdą na Twoją stronę internetową, zgodnie z zasadą: Nie ma kliknięcia – nie płacisz!

Czym są kampanie Google AdWords (linki sponsorowane)?

Linki sponsorowane (Google AdWords) to przyjazna reklama, będąca skutecznym instrumentem marketingu internetowego, pojawiającym się w płatnych wynikach wyszukiwania wyszukiwarki Google w odpowiedzi na zapytanie Internauty, który posłużył się daną frazą lub słowem kluczowym. Ma postać praktycznej formy tekstowej, wyświetlanej nad organicznymi (naturalnymi) wynikami wyszukiwania lub z boku tych wyników – a zatem w miejscach cieszących się największą klikalnością tj. największym zainteresowaniem. Żeby jednak kampania odniosła zakładany sukces należy starannie przygotować listę słów kluczowych. Nasza wiedza i doświadczenie pozwala nam na dobranie najlepszych haseł, dzięki którym Państwa produkt bądź usługa dotrze do osób , które są nimi faktycznie zainteresowane.

kampania Google AdWords (linki sponsorowane)

Kampania AdWords oparta jest na modelu płatności za kliknięcie (czyli pay per click – PPC, zwany też cost per click – CPC) co oznacza, że nie samo umieszczenie reklamy w wyszukiwarce Google a nawet jej wyświetlanie jest całkowicie darmowe. Niewielka opłata jest naliczana dopiero w momencie gdy osoba poszukująca danego produktu czy usługi kliknie w Państwa link i tym samym wejdzie na Państwa stronę internetową, chcąc zapoznać się z ofertą. Płacą zatem Państwo jedynie za wyniki. Takie rozwiązanie sprawia, że linki sponsorowane są dziś doskonałą formą promocji w Internecie i cieszą się ogromnym zainteresowaniem.

Zalety linków sponsorowanych Google AdWords

Kampania Google AdWords (linki sponsorowane) jest szczególnie polecana firmom, które prowadzą lokalne działania marketingowe, bądź chcą przygotować dedykowaną reklamę dla użytkowników z wybranych miast lub województw. Prowadzisz lokalny biznes a Twoi klienci to głównie osoby z okolicy? Czujesz, że reklama skierowana na całą Polskę nie miałaby sensu? Geolokalizacja linków sponsorowanych i możliwość określenia szczegółowych parametrów kampanii sprawiają, że reklama zostanie skierowana wyłącznie na wybrany przez Państwa region.

Nieograniczony zasięg

Reklama trafia to tysięcy odbiorców. Możemy również w zależności od indywidualnych potrzeb klienta dowolnie określić zasięg terytorialny kampanii AdWords – kierując ją na dany kraj, region czy miasto.

Przykład: Prowadzą Państwo sprzedaż swoich towarów w Europie i Azji. Nasi specjaliści przygotują zatem profesjonalną kampanię na interesujący Państwa obszar – w tym przypadku Europę i Azję.

Zarządzanie budżetem

Skuteczną kampanię Google AdWords można prowadzić nawet przy niedużych nakładach finansowych.

Linki sponsorowane pozwalają ponadto na określenie swojego miesięcznego a nawet dziennego budżetu na reklamę, dopasowanego do Twoich potrzeb i możliwości, dzięki czemu masz pełną kontrolę wydatków. Raz ustalone limity na kliknięcia można oczywiście w miarę potrzeb poddawać stosownym modyfikacjom.

Kontrola i elastyczność

W każdym momencie trwania kampanii AdWords możemy zmieniać jej poszczególne elementy jak np. grupę docelową, informacje zawarte w linku czy częstotliwość wyświetlania.

Przykład: Prowadzisz sklep internetowy z odzieżą damską. Wczoraj znana polska aktorka została sfotografowana w pięknym czerwonym płaszczyku i wiesz, że jej fanki będą teraz takiego szukać. Dajesz nam o tym znać a my niezwłocznie kierujemy kampanię na sprzedaż czerwonych płaszczyków. Efekt: twoja konkurencja zostaje daleko w tyle a Ty wykorzystujesz okazję i zwiększasz swoją sprzedaż.

Jakie korzyści dają linki sponsorowane Google AdWords?

ROZPOZNAWALNOŚĆ

Linki sponsorowane to doskonała forma promocji w Internecie młodych i małych firm. Dzięki kampanii AdWords informacje o firmie pojawiają się na najlepszych pozycjach wyszukiwarki Google, tuż obok największych graczy na runku i są widoczne dla tysięcy Internautów – zarówno w Polsce jak i za granicą. Natomiast dla dużych firm kampania AdWords jest sposobem na umocnienie swojej pozycji na rynku.

WIĘKSZY RUCH NA STRONIE

Każdy przedsiębiorca tworząc swoją stronę internetową pragnie aby była poczytna i chętnie odwiedzana przez Internautów – w końcu prezentuje na niej swoją ofertę. Kampania AdWords skutecznie kieruje ruch z wyszukiwarki Google prosto na ich witrynę, dzięki czemu pozyskują dużą ilość nowych, potencjalnych klientów.

LEPSZA KONWERSJA

Mianem konwersji określamy sytuację gdy ktoś klikając w Państwa reklamę i wchodząc tym samym na stronę, wykona następnie pożądaną czynność, czyli np. dokona zakupu online, skorzysta z formularza kontaktowego pytając o dany produkt czy zadzwoni i złoży zamówienie. Osoby wchodzące na Państwa witrynę przez link sponsorowany to osoby, które faktycznie szukają danego produktu lub usługi a to powoduje, że z bardzo dużym prawdopodobieństwem faktycznie skorzystają z Państwa oferty.

Kiedy prowadzić kampanię linków sponsorowanych Google AdWords?

Nasza odpowiedź brzmi: ZAWSZE. Marketing internetowy w postaci linków sponsorowanych może stanowić wspaniałe uzupełnienie pozycjonowania strony www – szczególnie w początkowym jego okresie, gdy pozycja witryny w organicznych wynikach wyszukiwania nie jest jeszcze satysfakcjonująca.

Ponadto, linki sponsorowane świetnie sprawdzają się w sytuacji gdy nasza strona jest nowa i chcemy szybko wygenerować na niej tzw. dobry ruch. Faktem jest jednak, że Google AdWords to idealne narzędzie w przypadku kampanii okolicznościowych i tematycznych oraz przy przeprowadzaniu szybkich akcji promocyjnych towaru czy usługi.

kampanie Google AdWords (linki sponsorowane)

· Indywidualny opiekun · Stała optymalizacja · Jasne zasady współpracy ·

Masz problem z widocznością swojej strony internetowej w Google? Napisz do nas!

Co nas wyróżnia?

To samo co w przypadku pozycjonowania czyli: wiedza, doświadczenie i… skuteczność. Wzrost konkurencji w danej branży powoduje wzrost stawek za kliknięcie. Tak dobierzemy słowa kluczowe i wysokość bidów aby Państwa firma w ostatecznym rozrachunku za kliknięcie płaciła mniej niż konkurencja. Państwa kampania będzie na bieżąco analizowana i monitorowana aby w razie potrzeby natychmiast optymalizować stawki i słowa kluczowe. Mają Państwo pełen wgląd w skuteczność naszych prac m.in. za sprawą systematycznych raportów. Jednocześnie przez cały okres kampanii jesteśmy w stałym kontakcie z naszymi klientami, zapewniając im fachowe doradztwo oraz wsparcie.

Poprowadzimy Twoją kampanię kompleksowo – do A do Z.

Zainteresowanych prosimy o wypełnienie formularza kontaktowego lub kontakt mailowy: biuro@pesi.pl lub telefoniczny: (32) 252 13 46 i 728 792 767.

Zaufaj nam i Ty!

Nasi Klienci i ich opinie o nas

Atria MED
Ajama Ubezpieczenia
Zespół Szkół Prywatnych w Katowicach
Śląski Portal Ślubny
Prywatne Liceum Ogólnokształcące im. Melchiora Wańkowicza
Siewierz Jeziorna
  • Firma PESI udowodniła, że zasługuje w pełni na rekomendacje jako profesjonalny i rzetelny partner w realizacji powierzonych prac. Współpracę z firmą PESI możemy szczerze podsumować jako udaną i godną polecenia.

    atria magazyn logo
    Piotr Tomecki
    Prezes Zarządu firmy Atria sp. z o.o.
  • Współpracując z nami, firma PESI udowodniła, że jest sprawdzonym, rzetelnym i godnym zaufania wykonawcą i zasługuje w pełni na rekomendacje jako profesjonalny partner w realizacji prac informatycznych i poligraficznych.

    firma współpracująca z firmą pesi
    Daria Konicka
    Biuro sprzedaży, promocja w firmie Chmielowskie sp. z o.o.
  • Doskonała współpraca z firmą PESI pozwala rekomendować ją jako sprawdzoną i rzetelną w zakresie prac z zakresu projektowania i tworzenia stron www oraz marketingu internetowego.

    geoprofit logo
    Michał Gwoździewicz
    Właściciel firmy GEOPROFIT
  • Prace nad stroną wykonane w ekspresowym tempie! Fachowe podejście do tematu ds. bezpieczeństwa danych oraz ich przetwarzanie nie stanowiły dla PESI żadnego problemu. Otrzymaliśmy stronę www skrojoną na nasze potrzeby a także cenne wskazówki odnośnie zbieranych przez nas danych!

    ajama ubezpieczenia logo
    Maciej Bogacz
    Ajama Ubezpieczenia
  • Na firmę PESI trafiłam zupełnie przypadkiem dzięki znajomemu. Wybór okazał się strzałem w dziesiątkę! Rzetelność oraz fachowe podejście do problemu zaowocowały powstaniem dużego serwisu. Liczymy na dalszą owocną współpracę korzystając z fachowych porad w dziedzinie e-marketingu.

    Śląski Portal Ślubny logo
    Barbara Bilińska
    Właścicielka serwisu Śląski Portal Ślubny
  • Z firmą PESI współpracujemy już od 2015 roku i przez ten czas niejednokrotnie mieliśmy okazję przekonać się o pełnym profesjonalizmie naszego partnera. Wszystkie projekty były zawsze wykonane w terminie i cechowała je najwyższa staranność.

    atria logo
    Piotr Tomecki
    Wiceprezes Zarządu Atria Med Sp. z o.o.