Blog

Czer 21

Instagram dla firm - jak go prowadzić, a czego unikać?

Marta

Instagram jest znany większości użytkowników mediów społecznościowych. Jest ciekawym portalem dla nich i równie ciekawym narzędziem marketingowym dla reklamodawców. Jeśli nie wiesz od czego zacząć działania marketingowe na tej platformie, koniecznie przeczytaj ten artykuł. Podpowiadamy, jakie są podstawowe zasady działalności na Instagramie...

Czytaj więcej
Czer 01

Audyt SEO - do czego służy i co powinien zawierać?

Marta

Bez audytu SEO ciężko rozpoczynać optymalizację strony internetowej. Niezależnie od tego czy chcemy optymalizować małą stronę internetową czy duży serwis, audyt jest konieczny, by działania były uporządkowane i efektywne. Do wykonania fachowego audytu SEO konieczna jest szeroka wiedza z zakresu...

Czytaj więcej
Kwi 24

Jak zaplanować content marketing?

Marta

Zainteresowanie content marketingiem nie słabnie. Od czasu, gdy Google zaczęło informować o tym, że treści na stronach internetowych mają istotny wpływ na ich pozycję w wyszukiwarkach, każdy zaczął marzyć o tym, by content marketing stał się mocną stroną jego firmy....

Czytaj więcej
Sty 21

Pozycjonowanie stron a meta tagi - to warto wiedzieć

Marta

Meta tagi to jeden z elementów na stronie internetowej, który ma wpływ na jej pozycjonowanie, a także na odbiór przez użytkowników. Z tego względu warto zadbać o ich prawidłowe uzupełnianie. W dzisiejszym artykule skupimy się na rodzajach meta tagów oraz...

Czytaj więcej
Gru 03

Blog firmowy - jak go prowadzić i dlaczego warto?

Marta

Blogi firmowe to potencjał marketingowy, który został zauważony jakiś czas temu i jest obecnie wykorzystywany przez firmy praktycznie każdej branży. Dlatego jeśli jeszcze nie masz swojego firmowego bloga, powinieneś poważnie rozważyć jego założenie. Blog firmowy to doskonały sposób na stworzenie...

Czytaj więcej